God natt

Det är natt nu.
Idag har jag sett High School Muscial 3 med min syster, Vickan och Linn. Den var extremt bra och jag grät som ett litet barn. FLODER. Det var dock ännu tråkigare att komma tillbaka till verkligheten och inse att så bra är det verkligen inte.
Sen gick jag på nodo och träffade några underbara vänner. Satt där väldigt länge. Kom några "fyllesvin" som de själv kallade sig. Det var trevligt. Många skratt underkvällen, blev en snabb vändning. Från gråtfloder till skratt i mängder.

Kom precis hem från Sanna. Såg en liten film, men min syster ville inte vara ensam hemma så jag åkte hem till henne. Ska väl snart hämta mina föräldrar i Öjebyn också. JAG VILL SOVA.
Match imorron och jag är skadad igen. Hoppas bara att armbågen håller lite i alla fall. Får tejpa den HÅRT. Ibland är livet verkligen värst.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback