Hanna...

I just need to slow down for a while
I'm missing you
Autaumn days will fade away
But memories willl always stay the same

Tiden går fort Hanna och du anar nog inte hur ont det gör i mig att inte få se dig mer.
Det slog mig igår hur mycket jag verkligen saknar dig och det går inte med ord beskriva.
Jag tror att jag har förnekat och gör fortfarande att du är borta,
För jag kom på mig själv med att sitta och tänka på dig och längtade så efter att höra ditt underbara skratt, se ditt vackra leende och höra dig spela gitarr på torsdagarna.
Jag vill så mycket att du ska komma tillbaka älskade vän.
Snälla, säg att detta enbart är en stor hemsk mardröm.
Hanna - Jag saknar dig enormt mycket...


somewhere over the rainbow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback