Heaven

Har spelat första matchen på ett år idag. Känns att jag är lite rostig fortfarande, men det ska väl bli bättre hoppas jag. Min skada känns dock väldigt mycket. Nu så här i efterhand gör det riktigt ont att gå. Försöker att inte göra det så mycket. Det gör dock inte lika ont som när jag precis slitit av mina ledband. Nä, så ont kommer det nog aldrig göra. Men gör det bara så här ont och inte blir värre så kan jag lugnt stå ut med smärtan. Jag lovar att jag varit med om värre.
Aja, det känns i alla fall underbart att vara tillbaka på banan igen.
Hur matchen gick? Den gick väl inte alls. Eller helt okej. Vi har tränat i tre veckor. Strömnäs hela sommaren. De ska vinna. Men vi hade väl inte förväntat oss att bara förlora med tre mål. Dock hade jag sett vinsten bättre.
Äh, vi tar dem i serien. LUGNT!

Satt och funderade över himlen idag på skolan. Hade lite att göra och så kom jag plötsligt på mig själv med att fundera över denna sak.
Just nu skulle jag helst av allt vilja veta hur himlen är. Ska man längta dit eller ska man sitta och oroa sig?
Min känsla säger att allt skulle vara mycket bättre i himlen. allt är fridfullt. jag hoppas att det är så. Jag vill tro att det finns ett bättre ställe än jorden. kanske kallas detta ställe för himmel. Eller kallas det för något annat.
Jag längtar nog, jo jag gör det.
Kanske lika bra att inte spekulera över saker vi aldrig kommer få svar på, förän den dagen vi själva är där. Och när den dagen är kommen får vi nog reda på vad som egentligen händer.
Men jag längtar.

Har inte rört några läxböcker idag. Känns skönt. Mindre skönt att jag misslyckades totalt idag på NKprovet och mitt första IG är väl att vänta. Känns det som i alla fall. Jag får väl inte annat än hoppas på att den känslan är helt fel.

Hoppas ni har haft en bra dag.
/E


Jag saknar dig Hanna

Så grymt mycket ska du veta. 
Du kommer aldrig glömmas.
Aldrig i hela mitt liv.
Just nu saknar jag dig sådär extra mycket.
Kom tillbaka till oss.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback