Jag har upptäckt varför jag lever - Handbollen <3

Gårdagen var bästa dagen på länge måste jag säga.
Premiären gick gaaaalet bra. Vi vann med 25-13.
Jag är med på Pitetidningens hemsida.

"Säkert målvaktsspel av Elina Källman och målskyttarna
Sara Cederlund (sju mål) och Anna Öhlund (sex mål)
bidrog till storsegern."
Det är såna här gånger jag verkligen kommer på
varför jag spelat handboll sen jag var fem år och vägrat sluta,
även fast jag haft mina motgångar.
Inte minst förra säsongen då jag enbart spelade tre matcher
och sen slet av mina ledband.
Jag gav inte upp och det är jag glad för. Handbollen gör mitt
liv värt att levas kan jag lugnt säga. 
Igår var det roligt att spela.
Sen såg jag hockey med Tove, Pite vann med 4-2

Var med i tidningen idag också....

Nu väntar läxan.
Ha en bra kväll.

Brustna Hjärtans Höst - Lars Winnerbäck



/E


Kommentarer
Postat av: mats

Grattis! Hoppas ni kan fortsätta lika bra (eller ja nästan i alla fall)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback