Jag hatar att vara klantig, imorron blir det ipren och step in.

Match ikväll.
Vi förlorade med fyra bollar och jag hatar det så mycket.
Gick piss för mig, verkligen galet dåligt.
På uppvärmningen får jag en boll i huvvet. Jag är van, så jag fortsatte såklart.
Andra skottet på matchen, friläge, jag räddar och får en översträckning i armbågen.
Jag hatar att vara jag just nu.
Fortsatte så klart matchen ut, men shiit vilken smärta jag hade....och har.
Min lycka försvann direkt.
Samtidigt är jag otroligt lycklig över att jag har handbollen i mitt liv.
För hur skulle jag annars klara mig?

Imorron blir det inte handbollsträning, ska käka ipren och träna på step in istället.
Börjar faktiskt bli galet less på det stället,
men så går det när man är galet klantig.
Jag orkar inte.
På tisdag får jag ta nya tag, då är det nämligen handboll igen.
Jag längtar redan.
Prov på fredag, stressigt som bara den, får se till att hinna plugga mycket imorron också.
Sen är det äntligen helg.
Ska bli en riktigt lugn helg med mycket träning tror jag.
Orkar nog inte så mycket mer.

Hanna - Saknaden är enorm..

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback