Med andra ord, detta året kommer bli långt ifrån smärtfritt.

En grymt tung vecka börjar lida mot sitt slut. Skönt säger jag då bara. Har extremt mycket läxa i skolan just nu.
För att räkna upp dem:
Historia - VEME
Svenska - VEME
Spanska - Prov
Matte - Prov
Geografi - Prov
Samhälls - VEME
Historia - Redovisning
Historia - Prov
Frågan är väl ganska självklar, hur kommer jag orka med allt detta? All denna läxa är i en tre veckorsperiod och jag har helt ärligt ingen aning om hur jag kommer orka och hinna.
Har haft grymt mycket skolpanik i veckan och jag är rätt så säker på att den paniken kommer hålla i sig fram till höstlovet och säkert över det också. Jag känner på mig att mina betyg kommer rasa, samtidigt som jag rasar bland annat över de. 
Det är skola även när jag ska sova. Oftast somnar jag vid tre nuförtiden. Enbart därför att jag legat vaken och tänkt på all läxa jag har och sen när jag tänkt för länge går jag upp och hämta mina böcker. 
Med andra ord, detta året kommer bli långt ifrån smärtfritt.

Så trött som jag var imorse när jag vaknade var väldigt längesen jag var. Har gjort ett besök på skolan idag, som alla andra dagar. Blev en hel del tårar på engelskan där vi ser en grymt hemsk film. Samtidigt som jag blir så grymt förbannad så blir jag ledsen också. Jag skäms nästan lite över att vara den människan jag är. Fy hur folk har blivit behandlade förut och säkert blir än idag. Men filmen är grymt bra i alla fall.
Efter skolan åkte jag och tränade. Kändes att det behövdes, även fast jag tränat varje dag sen i söndags. Kommer troligtvis ha väldigt ont i mina magmuskler imorron. Inte alls dåligt.
Ikväll har jag varit med Josse och Pilla. Snacka om att det har varit skönt. Vi har gjort extremt lite, enbart funnits till. Ingen av oss orkade vara speciellt sociala idag. Så vi bestämde oss för att umgås och vara extremt osociala.
Det var skönt. Vi såg Camp Rock och den var väldigt bra.
Imorron ska jag till älvsbyn och spela volleyboll. Hur ska jag orka det?


Känns helt nollställd. Ingenting spelar längre någon roll. Världen rullar på....Inte jag

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback