Nu har jag "lov"

Nu är jag helt klar och jag är glad för det.
Hade stora bekymmer med att börja skriva analysen och sen tänkte jag att bara man börjar så går det bra. MEN så var det ju det här med att sluta också. Det tog ett tag innan jag visste hur jag skulle knyta ihop säcken, men det löste sig också tillslut. Nu har jag "lov"

Men värst mycket till lov blir det inte. Jag har med mig alla böcker utom spanskan hem från skolan. Skåpet var riktigt tomt när jag lämnade skolan och väskan var extremt tung. Det blir utan tvekan ett plugglov. Men först och främst är det helg, sen på måndag blir det pluggdag med Tove.

Fredag idag, ska käka på Thai med Vickan, Per, Emelie och syster. Ska bli mysigt. Sen kanske jag besöker Josse och Bo hos Josse. Det blir också mysigt. Är extremt sugen på godis faktiskt.
Lördag imorron, ska ta det allmänt lugnt på dagen. Sova länge, om det går och sen på kvällen blir det fest för Linnéa som fyller 18. Fyy nog ska jag ha roligt allt. Joda, det blir en perfekt start på ett pluggrikt lov kan jag lova er.

Nä, nu ska jag sicka i väg mitt samhällsarbete så att jag får det ur världen. Sen ska jag skriva lite svenska - Vad är meningen med livet - och sen ska jag sticka och hämta emelie och vickan.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: linnae

JAH FY, KUL KUL KUL!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback