Stressad

Var ett tag sen jag uppdaterade nu, har andra saker för mig eller så har jag bara inte orken att skriva.
Halva lovet har gått nu och den första halvan har faktiskt varit bra. Jag längtar inte tillbaka till skolan.

Måndagen spenderades med Tovelove vid köksbordet och med läxböckerna. Vaknade klockan tio för att göra bort en hel del läxa som jag har. Gick väl inte värst bra med tanke på hur lite jag förstod i matten, så den mesta tiden gick åt till att klura ut olika tal. Men visst gjordes lite svenska, historia, spanska och NK också.. Stressen var väl kanske också en bidragande faktor till att jag inte hann allt jag skulle hinna. Skjutsade sen Tove och min syster till Lillpite, 95:orna hade läger och där skulle alla som ville vara ledare. Och alla som känner mig vet nog hur jag kan vara med barn... Jag for i alla fall och tränade med Sanna och Sandra och sen gick jag och Sanna till Nodo och träffade Petra och Cilla, det var väldigt trevligt. Jag och Sanna åkte sen hem till mig och såg en film, men jag somnade som vanligt.

 None 

Igår vaknade jag extremt tidigt, var tvungen hämta Tove i Lillpite, hon ville hem innan matchen. Sen gick jag ut på en promenad. Match senare klockan ett. Vi spelade mot 95:orna, med en arm. Jag stod dock för de mindre och jag tror faktiskt att vi vann. Weei. haha. Senare var det stan som gällde, fixade nytt matchställ till mig som jag längtar efter att få använda, kan dock hända att det tar ett tag att få. Efter matchstället gick vi och åt middag på ängel. Jag blev verkligen proppis. Sen fick vi stressa som bara den för att hinna på coop och handla till vårt lilla pyjamasparty senare på kvällen. Träningen senare gick ganska bra. Sen var det dags för vårt pyjamasparty. Det blev roligt och vi spelade massa spel och färgade hår. Somnade väl vid tre nångång och när jag vaknade i morse hade emelie åkt, tydligen hade hon sagt hejdå till mig, men det kommer inte jag ihåg. Tråkigt..

  None

Dagen idag har varit extremt lugn. Vaknade hos Emelie, gick hem, skulle plugga lite, men hade ingen ork.
Har dock läst lite engelska, men inte var det mycket, för jag somnade nästan direkt jag började läsa. jag förstår inte vart all denna trötthet kommer ifrån. Har dock inte sovit mycket i natt, eftersom att jag inte kunnat andas. Det är som att något legat och tryckt i bröstkorgen. Fruktansvärt äckligt. Förhoppningsvis går det över nångång. och förhoppningsvis var det bara emelies hund, men då tycker jag dock att det borde ha gått över nu, vilket det inte har.
Ska snart iväg och träna och sen kommer Hanna och sover här, underbart ;D

ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback