dagefterdag

Det var jobbigt att vakna i morse. Det kändes verkligen att det var något som inte alls var som det brukar. Men jag antar att det kommer kännas så ett väldigt långt tag framöver. 
vet inte riktigt...
Som sagt,ingenting spelar längre någon roll. livet går vidare, men det är som att jag står still.
 
Har varit med josse hela dagen, är med henne ännu. ska sova här. Vi tog oss en promenad i staden idag. Satte oss i norrahamn på en brygga där och njöt av hösten. Det är verkligen vackert på hösten när solen skiner på alla vackra färger. 
Det var ganska varmt också. Kanske var det Hanna som sken, jag skulle tro det. 
Åkte till graven senare, var mycket vacker, men jobbigt. Vi stannade i 45 min. Kändes som att det var fem min kanske. 
Sen åkte vi hem hit och började laga mat och gott blev det. Sen kom emma och jennie och vi har nyss sett färdigt PS. I Love You. Riktigt bra film faktiskt. Men man gråter. 
Imorron är det söndag, ska träna mer per lite och sen vet jag inte riktigt.
Skola på måndag, känns inte alls bra. Orkar jag ens? 

Nu ska vi nanna :) 
God natt

Vila i frid våran solstråle, glömmer dig aldrig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gonatt! :)

2008-09-21 @ 00:40:38
Postat av: Anonym

/Emma

2008-09-21 @ 00:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback