Fem timmar plugg...jag ser dubbelt.

Efter fem timmar övervälld av böcker som Zigma, Dagens Nyheter och Caminando mm. är jag helt slutkörd och verkligen klar för sängen. Men den som trodde att jag redan fick gå och sussa hade fel, väldigt fel. För innan det är dags för mig att äntra sängen måste jag läsa lite i min engelska bok, bära undan alla tunga böcker, packa väskan inför imorron, se nyheterna, göra mig klar och SEN, Ja sen får jag äntligen inta min favoritplats för tillfället, nämligen sängen ;)

Idag har verkligen varit en dag för klagor och krämper om man säger så. Verkligen ingen dag jag lägger till historien precis. Kommer min vinter se ut så här kommer jag ju aldrig överleva.
Om det finns någon vänlig själ där ute som vill göra mig lite gladare, så säg gärna till, alla förslag tas tacksamt emot.

Nu är det dags för nyheterna. Detta var endast ett litet uppehåll i min stressade vardag.
God natt, till dig som får sova.
Var lycklig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback