Making A Memory

Åh fy vad det var jobbigt igår. Vi hade som sagt minnesstund för älskade Hanna. Hela gamla klassen var samlad, fy vad jag saknar den också. 
Det var väldigt vackert, men riktigt hemskt. Känns ändå bra att det blev gjort, för efteråt kändes allt liiite bättre.
Vi planerade även om på fredag och imorron ska jag åka och köpa blommor.

Det är så otroligt konstigt allt ihop. Det känns hemskt. Aldrig kunde jag tänka mig att åka på en kompis begravning redan vid 18 års ålder. Jag vet inte...Men allt är konstigt och det händer inte...men ändå gör det de.
Åh, det är så hemskt.

I helgen åker jag nog kanske upp till Gråträsk med Josse för att vila och ha det bra. Känns som att det skulle vara skönt efter allt som har hänt. Det blir nog aldrig så tyst här hemma som i Gråträsk och ibland känns det skönt det också. Just nu är det ett sånt tillfälle.
Jag vill samla ihop mig och tänka lite. Kanske kommer jag tillbaka som en ny människa med koppel om mina dumma tankar. Vem vet?!

Nu ska jag åter tillbaka till mina läxor.
Ha en bra kväll.

Kom tillbaks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback