Saknar..

Har just kommit från handbollsträningen. På något sätt känns det rätt bra att spela med laget. Hur det går i serien är väl en helt annan fråga, men huvudsaken är att det är roligt. Och med tanke på hur otroligt lite jag spelade förra året pågrund av min äckliga skada som en gång för alla har lämnat mig, är det bättre än bäst att vara tillbaka i min riktiga plats - målet.

Imorgon är det begravning. Känns riktigt tungt. Men på något underligt sätt klarar man det också. Egentligen vet jag inte hur jag klarar det, men jag gör tydligen det.
Dagen kommer bli tung, men så är det bara.

På lördag blir det nog så att vi sticker till gråträsk. Måste bara försöka övertala fader min också. Moder har gått med på det. Hoppashoppashoppas.
Skulle vara grymt roligt.

Nä, nu ska jag snart prata med min kusin, hon ger mig liksom lite ljus i allt mörker.
Hoppas ni får en bra dag imorron.

SAKNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback