I Need You To Love Me

Avslutningen igår var helt okej. Mat och lekar, inget annat speciellt. Fick i mig litelite mat, ska inte klaga. Sen åkte jag vidare för att umgås med lite olika vänner. Blev trevlig med lite film. Alla stack tidigt, men jag stannade ett tag. Sanna ville inte vara själv, så jag kände att jag kunde stanna ett tag. Sömn är ju omöjligt nu förtiden.

Har precis kommit hem från stan. Var verkligen ett tag sen jag träffade Cilla, så vi passade på när båda var lediga. Annars så brukar ju tid vara lite svårt att hitta för mig.
Ikväll ska jag på fest i Rosvik. känner inte tagget.... Men jag måste komma bort lite, så jag har tänkt åka dit.

Var förbi din grav idag Hanna. Blommorna låg kvar, men var inte alls lika vackra som förra helgen. Det gör fortfarande lika ont. Du kan nog aldrig ana eller förstå hur otroligt saknad Du är. Men jag hoppas att du kan se oss, höra oss och läsa våra tankar. Då kanske Du kan få en liten förståelse över hur älskad Du var och ÄR. Jag hoppas verkligen att Du insåg när Du levde också.
Du är saknad vännen och jag väntar fortfarade på att du ska komma tillbaka.

Älskade lilla Hanna, tänk om vi kunde vakna upp och inse att detta enbart var en dröm.

Jag borde plugga, men har ingen ork. Det är ju trots allt lördag. Så jag ska nog lägga mig i min säng och vila, så jag orkar vara social ikväll.


Jag tror nog att hösten har kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback