Tonight I Wanna Cry

Det är ett under att jag sitter på denna stolen just nu alltså. Jag är värd något slags pris idag, bara för att jag steg upp imorse. Det var verkligen ingen självklarhet att jag skulle orkat med det.  Fy, jag förstår inte. Det var längesen jag kände sån ångest över skola, handboll, träning....tjaa, över allt helt enkelt. 
Igår var verkligen en deppdag, låg i sängen mesta delen av dagen. Förstår inte. Ingenting förstår jag.
Men som alla ser kämpade jag mig upp till en ny dag och bra var kanske det.

Ikväll är det plugging som gäller. Var ett tag sen man gjorde sånt. vet inte riktigt hur länge jag kommer orka, men jag gör så gott jag kan : )
Imorron är det minnesstund som gäller, grymt jobbigt, men grymt nyttigt.
Onsdag och torsdag är inte alls planerade, får se vad som kan tänkas hända.
Fredag är det begravning, en hemskt jobbig dag.
Lördag-söndag är oplanerade, Kanske åker upp till gråträsk. Det får framtiden utvisa.

Nu ska jag plugga.
Ha en bra kväll!

Hanna, kom tillbaks. Vi saknar dig

Kommentarer
Postat av: mats

Jag ska av olika anledningar skriva en bok om Hanna och vill gärna (så småningom) få reda på så mycket som möjligt om henne och det liv hon levde.

Är tacksam för all hjälp.

http://forhannasskull.se

2008-09-15 @ 20:41:43
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Ja, så sant, man blir nog tokig om man tänker för mycket på alla stora saker man inte kan förstå (än). I alla fall jag, för det kan ta upp så mycket tid och energi att allt annat känns så meningslöst. Men men. Vi får inte alla svaren på den här sidan graven... Jag tycker att huvudsaken är att vi har ett hopp. Jo, jag kommer på Hannas begravning. Undrar om jag kommer att känna igen dig där, är du lik dig på kortet? :-P Jag är ganska lik mig tror jag men jag har längre hår nu och ingen pannlugg. Tack för att du tycker det var bra skriver, du skriver också bra! Hoppas du kan sova gott. Kram!

2008-09-16 @ 00:37:09
URL: http://lejonunge.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Okej... Så ni gick i grundskolan tillsammans också?! Aha... :-/ Men du får gärna hälsa på mig om du känner igen mig, ska göra detsamma. Kram!

2008-09-16 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback