Ibland undrar jag vad jag tänker med

Ibland undrar jag vad jag egentligen tänker med. Vissa gånger gör jag saker mitt i all hast utan att tänka på konsekvenserna sen får jag ångra mig i flera dagar efteråt och ha ångest så det bara ryker om det.
Just detta hatar jag med att vara jag. Åh, nu vet jag att jag kommer leva med ångesten i flera dagar framåt. Jag orkar inte. Åh, varför är jag sån?

Äh, det är i alla fall helg och det är väl bra. Eller? Jo, faktiskt helt underbart.
Ikväll ska jag vara med sanna och umgås, mycket trevligt. Vi ska se PS. I love you och det ser jag framemot. Jag har velat se den filmen väldigt länge nu, så det blir kul, plus att jag får umgås med sanna så klart :) 
Morgondagen är dock lite oklar. Jag kommer i alla fall spela match klockan fyra, sen vet jag inte riktigt vad som kommer hända. Kommer nog kanske plugga på morron när jag vaknar. för visst har jag grymt mkt läxa i framtiden. Tack vare att vi har fått veta alla provdatum och inlämningsdatum har jag börjat plugga redan nu. Jag blir stressad och panikslagen bara jag tänker på det. Kvällen är dock väldigtväldigt oklar. Blir kul att se hur allt blir minsann. Blir nog kanske inte så som jag tänkt mig. Men äh, det blir nog bra som det blir skulle jag tänka mig, eller så blir det skit av allt.
 
Nåja, dags att plugga lite..
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback