Vad händer efter döden.....egentligen?

Det är så sjukt allting. Vad var det som hände egentligen. Ingen fattar nånting.
Världen bara fortsätter som vanligt, men vi, vi lever i vår bubbla och allt står still.
Komms ingen vart. allt är så konstigt, så sjukt.
Ofattbart.
Det är sorg i mitt hjärta.
Jag glömmer dig aldrig, vila i frid.
Jag säger som Josse, vad händer efter döden? Egentligen?

Hade i alla fall en väldigt mysig kväll hos Josse igår, efter en kaotisk skoldag.
Vi träffades, jag, josse, emma, pilla, sanna och ida för att prata och berätta det hemska för josse som precis kommit hem från cypern.
Kul att träffa henne...tråkigt att berätta.
Vi kom klockan sex och stannade till halv tio. Kändes att det var väldigt skönt.
Vi pratade, drack te, pratade, gick ut och gick och sen satt vi vid gungorna ett ganska bra tag.
Det var skönt att prata och bara få vara med sina underbara kompisar.
Har jag nångång sagt att jag har värdens bästa kompisar?
Kanske inte....iså fall säger jag det nu.
Mina kompisar är bäst och det finns nog ingen jag älskar så mycket som dom.
Tack för att ni finns.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback