Vi glömmer så lätt att rosorna har taggar

En extremt deppig dag börjar lida mot sitt slut. Funderar på att gå och sova nu, även fast jag inte är det minsta trött, antar att det kommer bli svårt att somna i natt. Jag orkar inte skolan.
Vaknade i morse hos Josseposse. Skulle och träna med Per. Kände inte alls någon motivation till att göra något, endast ligga kvar i hos Josse i sängen. Men det går ju inte det heller, så jag begav mig hemåt, försökte få mig nåt att äta och sen hämta Per. Gick väl sådär att träna, inte alls väldigt roligt. Menmen.
Hemma igen satte jag mig vid datorn, började plugga. Försöka i alla fall. Men inte det heller gick så bra. Skrev i alla fall på mitt lilla svenska arbete.
Såg lite tv och degade tills farmor kom på besök, försökte vara lite social. Vet inte riktigt hur jag lyckades.
Skyllde på att jag var trött.

Imorron ska vi ta kort på skolan. Sen händer inget annat speciellt. Jag börjar åtta som alla andra dagar.

Livet är en dans på rosor - Vi glömmer att rosorna har taggar.
Sant så sant. Otroligt sant.

Jag tänker på dig och hoppas att du har det bra där du är nu.
Vila i frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback