Jag behöver lugnet

Ursh vad jag har mycket att göra just nu. Tiden går för tillfället allt för fort, känns inte som att jag hinner med något. Jag sitter och rabblar närigsliv i förändring och det är såååå roligt (läs: dööööötråkigt). Var hel slut i huvudet igår, så istället för att göra det jag måste (plugga) så somnade jag och sov en och en halv timma, känns inte sådär jättebra dagen innan prov, men jag hade hjärtklappning, tung skalle och ond mage..... Nu känner jag att jag borde ha pluggat mer. När geografikursen är över ska jag F I R A och kanske sno boken för att bränna upp den, sen slipper vi även Magnus nästa år, det är helt himla UNDERBART.

Nåja, efter imorgon är det nästan frid och fröjd för min del. Efter provet sticker jag från staden och är borta till på måndag. ska bli otroligt skönt att komma ut till skogen och slappna av. Jag älskar det tysta där uppe, skogen och bara lugnet. Tack för att det finns. Annars händer inte mycket, utan det är efter lovet allt händer. då kommer jag få plugga skallen av mig, även under lovet. Jag skulle kunna göra något riktigt dumt med alla lärare, men jag väljer att avstå....det är ju trots allt de som sätter de där äckliga betygen.

Nu vare dags för läxan igen.
Ha en bra påsk :)

Kommentarer
Postat av: Mirry

En sådan snygg blogg du har!



Vill du tävla om att bli Veckans Blogg är det bara att anmäla din blogg! Vinnaren får en länkning och en stund i rampljuset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback