Om allt och inget. Plus haren



Har spelat min andra match för i helgen idag. Har varit i Gråträsk i helgen, men div.tre tränaren ringde igår kväll och frågade om jag ville spela idag, självklart svarade jag ja. Så imorse åkte jag hem från byn.

Igår kväll hade vi väldigt lite att göra, så vi tänkte att vi hittar på något. Två alternaitv fanns, gå en promenad i Byn, vilket är fram och tillbaka, eller ta bilen och köra till arvidsjaur. Vi valde det andra alternativet. Sagt och gjort, vi tog bilen och körde iväg. Vi såg en hel drös med harar efter vägen, men vi brydde oss inte så mycket om det. Tills vi råkade pricka en, då blev det helt plötsligt mindre roligt. Kanske ska tänka att det var bra att vi inte prickade en älg, det skulle gjort väldigt mycket ondare. Nu bankade det lite i bilen, men nog läskigt var det ändå. Vi gjorde i alla fall Arvidsjaur ett tag och sen åkte vi hem igen. Det blev en ganska trevlig helg i alla fall.

Vi vann matchen med 2-0 :)

Ingen kan nog förstå ångesten jag har över studentiderna, men den är otroligt sjuk. Jag vill inte längre. Jag hoppas dock att det är såhär, då kanske jag kan slappna av ett tag;

As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
From whatever
We will still be
Friends Forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback