Befinner mig i Stockholm

Idag började skolan, fast jag sitter i Solna just nu. Hos Lisa. Känns ganska skönt att börja på måndag istället. Speciellt när dagen varit otroligt fin. Har varit i Uppsala och umgåtts med fina människor.
Imorgon blir det Grönalund.

Idag när jag satt på tåget från Uppsala började jag tänka, ganska mycket. Jag insåg att jag samtidigt som jag ser framemot skolåret otroligt mytcket och känner att det kommer bli jättebra, så är jag nästan lite rädd också. Jag är rädd att det ska bli som alla andra år när jag börjat skolan. Att deppet kommit som ett brev på posten när mörkret kommit för att stanna. Fast samtidigt vill jag inte tänka så, för jag är nästan jätteglad och det ska inte få försvinna.
Jag får helt enkelt lämna allt i Guds fina händer, för Han kan fixa det!!

Gud är GOD

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback