Den nya resan börjar nu

Det här är slutet på resan och början på en ny - Lars Winnerbäck



Som jag i tidigare blogg-inlägg nämnt så ser jag framemot hösten grymt mycket. Jag känner att det finns så grymt mycket fint att göra och idag kom ännu en anledning till att längta till hösten.
Om precis tre månader har jag varit på världens bästa konsert med världens bästa Lars Winnerbäck. Jag kan tänka mig att jag och sandra är så fulla av glädje vid detta tillfälle att ingen kan få oss ledsna igen.

Sen har jag även pratat med José länge idag, det ser kanske ut som att jag åker ner till Eslöv en vecka i oktober, om allt går som jag vill. Och OM min budget vill det. Förhoppningsvis blir det bra. Jag vill verkligen åka dit.
Det kommer även bli många besök i Umeå denna höst. Nä, fy vad jag känner att det kommer bli bra nu!!

Igår träffade jag en bra människa från Tejp 08, det var fint.

Kommentarer
Postat av: josse

Asssååååå, du bara måste komma juh! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback