Obeskrivlig är Du


Kände att mitt förra inlägg blev ganska deppigt, så det är dags att göra något åt saken.

Idag har dagen varit hundra miljoner gånger trevligare än vad den var igår. Har fått semester och det känns underbart. Direkt efter jobbet begav jag mig till fina Ylva i Blåsmark. Där blev det en hel del solande och badande. Semestern kunde verkligen inte börjat bättre. Vi sjöng även massa lovsång och pratade en hel del om Tejp. Det var en fin dag.
Ikväll ska jag umgås med mina fina vänner Hanna och Sandra och mysa i Södrahamn, kika på bio, skratta och gå en fin kvällspromenad i stan. Jag ser framemot detta.

Igår bokades biljetterna, klockan 10.00 den 18 augusti beger jag mig mot huvudstaden, där stannar jag tills den 23. Ska bli otroligt roligt. Jag längtar redan.

Nu ska jag försöka göra mig vacker och sen bege mig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback