Farewell to my old self



Det har varit en ganska tung dag idag. Igår slog det mig plötsligt att det är elva månader sen Hanna drogs bort från oss idag. Tiden har verkligen gått sjut fort, men hon har funnits i mina tankar varenda dag, hon är extremt saknad. Igår gick jag och Sandra på en promenad runt hela stan typ, den slutade vid Hannas grav. Det var otroligt vackert där. Där stod vi ett tag och pratade minnen, fina minnen. Om en månad är det ett år sen, ett helt år sen. Och just nu känns det som att det var igår. Men Hanna är i alla fall himlens vackraste ängen och kommer så alltid vara. Jag saknar Dig Hanna <3

Kvällen igår var fantastiskt mysig. Jag, Sanna och Sandra hade en liten picknick i solnedgången vid Södrahamn. Sådana stunder är verkligen uppskattade. Jag kommer sakna dessa fina flickor när de om bara några veckor flyttar. När sanna vid klockan tio åkte på jobbet gick jag och sandra, som sagt, på en promenad runt om kring i stan. Det var en fin promenad som innehöll både massor med glädje och en liten del sorg. Jag insåg då hur mycket jag saknat stunderna med Sandra. De är fina stunder. Vi fixade även biljetterna till Lasse W <3

Om inte så länge åker jag till stockholm, fantastiskt. Kommer befinna mig där i nästan en vecka, jag längtar grymt mycket.

So long
Farewell to my old self
Good-bye to the lie that I can't be someone else
Cause who I was ain't who I am
(I know that) I've been born again
Those stains of my history are gone, gone, gone
So long

Jag kanske berättar historien bakom denna delen av en låttext någon gång när jag har ork, tid och inte känner mig lika splittrad som jag gör idag. Men ingenting känns lika tungt som det hade gjort utan lägret i Ö-vik. Jag är enormt tacksam över allt jag fått uppleva och fortfarande upplever och smälter. Låter landa inom mig. Jag är egentligen sjukt lycklig. So Long till gamla Elina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback