Ett skepp kommer lastat med vänner som flyttar

Eftersom att jag lovat sandra ett inlägg idag och eftersom att jag inte finner ro till att sova, skriver jag ett just nu!

Mycket har hänt på kort tid känner jag. Min hjärna är full av nya intryck och nya saker. Både på gott och på ont antar jag. Idag fick jag smaka på den dåliga medicinen. Åker till stockholm imorron, men mina föräldrar hade tydligen inte uppfattat att jag behövde skjuts. Så nu har det väl varit lite smått panik här i en timma. Men så kom min fina underbara vän sandra med den braiga idén att hon kunde sjuktsa mig till Kallax. Förhoppningsvis är min far snäll och lämnar bilen hemma imorron och kör moppe till jobbet. Fast man kanske inte ska hoppas på för mycket.

Idag gick ännu ett till flyttlass innehållande fina vänner. Det var Josse och Erica som stod på tur att flytta från hålan till skåne. Jag tittade nyss på bilder på mig och josse, jag kan inte förstå att vi, som nästan suttit som plåster på varandra ett tag, inte kommer ses på fyra månader. Det är ofattbart och jag fattade det nog inte idag när jag så okänslosamt sa hejdå till min älskade vän.


Om en vecka går nästa flyttlass innehållade fina vänner. Resten av gänget flyttar till Umeå. Sandra och Sanna, finafina vänner. Enda räddningen är väl att de inte flyttar mer än två timmar bort. Ååh, jag kommer dock sakna våra stunder.
 
Sista bilden vi tog tillsammans innan jag       Fina, braiga Eken Cup ;)
flyttade till Göteborg 2006..
Det var tider det ;)

Nu ska jag försöka sova. Hoppas på en bättre dag imorron.
God natt

Kommentarer
Postat av: Stina

tur att du har kvar mig som kan underhålla dig på skolan;) och nu har du fått en kommentar som du ville;)

2009-08-25 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback