You are my everything

Jag är hemma igen från ett helt fantastiskt läger. Kan inte annat än att säga att jag är hysteriskt lycklig för tillfället, vågar dock inte ta ut något i förskott. Men jag tror detta håller i sig. Ser ut att bli en underbar höst att vänta. Wohooo, jag är LYCKLIGAST!

Hade egentligen inte tänkt skriva så speciellt mycket om lägret, de som var där vet hur underbart det var. Men till de som inte var där kan jag säga att det borde upplevas, helt klart. Det går liksom inte skriva om det. Man måste uppleva det för att veta hur det känns.

Känslan är underbar!
I'll never be the same,
forever I'm changed

Tack för ett fantastiskt läger, jag hoppas verkligen vi ses nästa år.

Kommentarer
Postat av: jose

Fin bild! Jag vill ha den! :)

2009-08-10 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback