Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel

Snön bara vräker ner utanför mitt fönster, det är mörkt ute och jag är trött. Ikväll ska jag kanske ta och pallra mig till fotbollsträningen, det bästa är att det faktiskt är fys på G.

Steg upp kvart över sju imorse för att bege mig mot step in för att lyfta lite skrot och spinna lite. Det blev en bra start på dagen. Har dock varit trött hela dagen nu, sovit 20 min på soffan dessutom.
Lisa ringde och frågade om step in cupen, ska nog vara med bara knäet håller. Jag hoppas det vill samma sak som jag. 

Nä, nu ska jag inta soffläge och vänta på att det ska bli lite mer kväll.
Jag ska umgås med tove och eme, vi ska leka i snön, köra skoter, baka scones och se en film. Fin kväll med fint sällskap, det gillar jag. 

 

Avslutar med en bild från lagfesten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback