Imorgon är det måndag...

Nyårnyårnyår, om någon undrar så är det nyår som far omkring i mitt huvud just nu...

I alla fall så har det varit en fruktansvärt stressig helg må jag säga. Jag kan inte förstå att det som jag mest av allt vill på, händer på en helg jag tvingas jobba med handbollslaget på. Av ALLA andra helger, så är det just denna. Det gör mig smått irriterad.
Nåja, helgen är i alla fall över nu och jag kan inte göra något som har varit. Känns skönt att jag inte kan påverka det längre.

Fredagen var grymt skön, spinning med Sanna och sen Idol med några fina människor hos Sanna. Jag har BRABRABRA vänner och jag älskar det!
Lördagen spenderades först framför tv:n med min mor, det är ju handbolls-VM nu och så klart måste vi ju följa det. Sen var det tänkt att jag skulle fixa skidor, men jag sov och pluggade istället och sen begav jag mig mot min tränares jobbfest. Jobb stod på schemat. Det var ganska roligt, vissa gånger. Andra gånger ville jag bara dö.
Skönt att det är över.
Idag har också varit grymt stressig. Åt julgröt på skogsgården med mamma, dagens höjdpunkt.

Jag är sjukligt mammasjuk i helgen, förstår inte varför. Men jag vill bara krama henne mer och mer. Hon är fin hon, min mamma!

Snart får jag finbesök, Sanna och jag ska se dansbandskampen ;)
Först ska jag klura lite på den bästa julklappen nånsin, till SANDRA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback