Jag längtar utomlands


Internet är riktigt dåligt när det gäller att försöka plugga, speciellt när man ska skriva en rapport. Och dessutom när man har hundra grejer som måste göras. Nåja, jag har pluggat hela dagen och ska snart ta tag i samhällsen igen. Jag känner mig liiite duktig ändå. Jag har till och med hunnit träna i två timmar också, jag tar ändå vara på tiden jag har.

Snart, om en timma, ska jag och tre andra bölebor bege oss till Toves hus för lite julmys såhär på lucia. Vi ska börja med att se luciatåget från imorse och sen ska vi spela bingolotto, dricka glögg, äta juleskum, lussekatter och peppisar. Kommer bli superduper mysigt. Det är såna här saker jag älskar med julen, själva julafton skulle jag helst sova över.

Annars har Sverige spelat idag, de vann den kanske största vinsten i handbollshistorian. 66-21 blev det. Hade gärna sett den matchen, får bli på sporten idag :)

Nu ska jag käka middag, plugga lite till och sen bege mig mot tove.
Och en till sak...jag längtar utomlands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback