Jag ryser

Jag RYSER och RYSER! Lasse är bäst, ingen protest. Lyssnar, faktiskt för första gången, på en video som sandra spelade in. Det är fint, det är mäktigt och helt fantastiskt. LOVE IT!

Jag har skottat massa snö idag också, första gången för mig denna vinter. Var grymt roligt, faktiskt. Men jag är så grymt trött, kanske man får ta sig en liten PN efter detta?

Har fått sommarjobb idag också, som konfaledare på ett läger i Göteborg. Känns fantastiskt roligt må jag säga. Måste dock skaffa mig ett till, på den lilla lönen kommer jag mig inte särskilt långt. Har ju faktiskt lite ångest över hur jag ska finansiera mig själv nästa år i Alingsås.  Längst inne tror jag det löser sig.

Nu ska jag göra middag.

Kommentarer
Postat av: Sara

http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/telegram/artikel.aspx?ArticleId=5042036 :) fast du kanske redan har hunnit läsa det?

2009-12-03 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback