Jag vill ha lov med allt det innebär

                                                        Jag lever för tillfället ett mycket stressigt liv och önskar att dessa två veckor snart ska vara över så att jag får börja leva igen.

Ett litet smakprov på mitt stressiga liv; Började skolan klockan nio, slutade två, step in för att träna några timmar, sjukgymnasten i en halvtimma, mammas jobb för att vänta på skjuts hem plus för att plugga en massa skit, för att sedan komma hem klockan åtta, ladda batterierna i fem min och sen ta på sig träningskläderna igen för att spela volleyboll i sjulnäs... Det var min dag. Nu är jag välförtjänt av en skön säng.

Jag önskar att jag hade något att längta till, något att se framemot varje dag. Tråkigt nog har jag inte det, och får leva på det jag har istället. Men det är väl bra nog?

Jag har ett trasigt knä i alla fall...om det är någon som vill få det, det är gratis!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack Elina! Du är så sjukt välkommen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback