Julen

Nu är julen snart över och faktiskt har det varit en bra sådan. Bättre än vad jag vågat hoppas på, så jag är minsann positivt överraskad.
Dagarna passerar med stormsteg och varje gång jag går och lägger mig inser jag att skolan kommer lika fort, samtidigt som jag inser att detta år håller på att gå till historien, jag snart flyller 20 och att det snart är dags för mig att lämna fyra år gymnasieskola. Det gör mig lycklig.

Julen har för det mesta bestått av mat, godis, träning och fina vänner. och det är väl så en jul ska vara. Snart kommer Emelies familj hit, jag har minsann lagat middag till oss barn. Thaimat blev det, dom vuxna slickar i sig surströmming, mindre gott.
Jag fick en dator i julklapp, nya skidor och det bästa av allt - sunes jul och sommar <3

Nu ska jag ta vara på slutet av detta år och blicka framåt mot ett nytt, förhoppningsvis fint år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback