Livet är verkligen underbart


Livet kan vara oerhört underbart, helt fantastiskt. Det är när man har fina människor omkring sig som detta blir så verkligt.

Ikväll har vi haft julmys med laget och jag har fått öppna min första julklapp, en pepparkaksform liknande en kamel, precis en sån jag också hade köpt. Det slutade i alla fall med att jag fick juleskum efter spel om dessa julklappar. Jag älskar verkligen mitt lag och det gör ont i hjärtat att veta att jag kommer lämna dem nästa år, då jag flyttar. Men ikväll har vi skrattat så att träningsverkan gjort sig påmind om och om igen. Det är underbart!!

Snart väntar mer festligheter med laget, jag kan knappt bärga mig.

Nu väntar bonde söker fru och en regäl sovmorgon imorron.

Viktigt att veta: Alla är inte med på bilden, bara några underbaringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback