My Only Wish

Mitt huvud värker, handen och ryggen likaså. Jag längtar till imorgon vid denna tid, då är jag fri och kan njuta av att det snart är jul på riktigt. Men tills dess får jag plugga mig själv ihjäl och sen hålla alla tummar, tår och be en bön att jag klarar provet och allt annat.

Jag tog mig själv en förtjänt vila och snart träning, sen är det dags igen!

Har kollat på gamla kort ett tag nu, några från sommaren <3 och några från förr, typ ett år sedan. Det skrämmer mig hur jag såg ut, hur oerhört stor dubbelhakan var. Förlåt, men min störtsta rädsla nu är att bli sådär igen. Speciellt nu när jag inte får träna som jag vill. Jag måste hålla mig i styr nu när det är jul.

Annars så saknar jag den oerhört roliga och spännande tiden när jag och sandra väntade alldeles pirriga i flera månader på att lasses konsert skulle dyka upp, den är över nu. MEN till sommaren ser vi honom igen, det gör mig lycklig.
Och på tal om musik så lyssnar jag på en bra jullåt jag upptäckte på radion idag, förvånande nog är det Britney som sjunger den. Men om man bortser från vem det är, så är den riktigt bra. My Only Wish.

Nu ska jag sova tills träningen börjar.
God natt eller nåt sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback