Skulle vara kul om det hände något roligt

Jag förstår inte vart all min trötthet kommer ifrån. Jag skulle kunna sova hundra år, och fortfarande vara lika trött. Är det mörkret eller är det all min läxa som lärarna tvingat på oss inför julen? Och på tal om julen så är det väl en riktigt stressig tillställning va?
På söndag är det tredje advent och jag har inte ens köpt en enda julklapp, det är nästan för dåligt måste jag säga.
Magen kurrar och jag har precis ätit middag, antar att det är jag som får skylla mig själv när jag blir skadad. Har för den delen fått reda på vad som är fel i mitt knä, inre ledbandet har fått sig något. Hon kunde inte säga om det var av eller bara uttöjt och sen kunde hon inte heller säga hur mycket korsbandet har tagit stryk. Jani, det är synd om mig, eller så inte...

Annars pluggar jag, tränar och sover på vardagarna. I helgen händer ingenting, ska kanske till Sanna med cilla och tove på fredag och på lördag kanske jag åker med till Sollefteå, annars ska jag mysa med mamma och se julfilmer eller se luftslottet som sprängdes. Nåja, det löser sig. En lugn helg skulle också vara skönt.

Ikväll äre finalen av bonde söker fru. Innan ska jag vaccinera mig och träna tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback