Snart är det äntligen helg

Jag känner mig inte så positiv just nu, är less, vill ha helg och börja om igen. Det behövs! Men ska försöka vara lite positiv i detta inlägg, för egentligen har jag vissa saker att vara glad över. Bara det att jag precis insåg en sak och blev grymt ledsen.

Nåja, var som tidigare nämnt ledig igår. Var en fantastisk dag med Tove och Jim som jag inte allt för ofta är med nu förtiden. Vi såg julkalendern tidigt på morron, somnade om till halv tio, pluggade lite och sen satte julbaket igång. Det var en mycket trevlig stund med en hel del skratt men också felbakningar. Ååh, jag älskar verkligen dessa stunder, skulle kunna betala för att göra om den. Menmen, jag fick med mig hem en hel del julgodisar i olika smaker och i olika burkar. Fint blev det.
 

Sen hade jag även tänkt fresta med lite bilder från Umeå helgen. Har inte orkat fixa med bilderna förrens nu. nåja, titta och njut. OCH EN SAK TILL, LASSE KOMMER TILL PITEÅ I SOMMAR!!










God natt :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Oväntat med felbakningar när tove är med ;) haha.. snygga bilder :P

2009-12-03 @ 23:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback