Ursch vilken dålig kväll det blev


Det har snöat som en tok idag, jag älskar det. Men jag längtar bort mot varmare breddgrader.
NUNUNU

Jag vill bara gråta! Jag har mina aningar till detta anfall som just nu ligger och lurar bakom ögonlocken. Luften gick ur mig. Jag har tagit lov i hjärnan, men psykologin ligger som ett svart moln över mig fortfarande. Den ska vara inne imorgon, och istället skriver jag detta. Men jag orkar inte, för min hjärna verkar ha tagit lov och den behöver det så mycket. Jag tror att det är pressen från den mest hemska läraren i historien som lurar, jag orkar inte. Hon skrämmer mig!

Och snart är det jul, jag har ingen julkänsla i kroppen. Jag är mest rädd att detta ska bli dåligt. Egentligen borde jag inte vara rädd, men ändå är jag det. Åh, ikväll är ingen bra kväll. Jag borde göra klart psykologin och drömma mig bort med bästboken jag läser.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback