All by myself

Det var skoldans idag på skolan, mest roligt att lyssna på estetarna, ganska roligt att dansa. Eller okej, nu ljög jag lite, roligast att dansa med de som kan dansa, annars kan det faktiskt suga ganska mycket. Speciellt de som inte har någon takt i kroppen, det suger mest. Nu påstår jag absolut inte att jag kan dansa, nej...men det är ju faktiskt killarna som styr...

På tal om ingenting så har dagen varit ganska så slapp, började halv tio och slutade vid ett.. Sen har jag även fått många samtal från min kära kusin i stockholm, det var en himla massa frågor och passa planer som skulle ordnas. Förhoppningsvis löser sig allting, i slutändan brukar det ju göra det.

Skönt ska det bli att sticka härifrån ett tag. Blir så sjukligt irriterad på vissa personer att jag skulle kunna dö för ett tag. Ett och samma samtalsämne flera timmar i sträck, massa tjat. Jag orkar inte, och dessa ska jag i vanliga fall umgås med varje dag, men vet inte HUR jag ska kunna. Jag skulle väldigt gärna uppskatta ert sällskap, men nej tack!!!

Imorgon åker jag och kommer tillbaka på söndag.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback