Alla hjärtans dag

Jag vaknade i morse i skellefteå hos Josses mormor efter en trevlig kväll på EFS. Jag tycker verkligen att det är trevligt där i skellefteå. Vi låg i sängen ett väldigt långt tag, slappade och sen gick vi på stan ett tag. Vi kom hem vid fem...

Sen stack vi direkt till Sanna och började laga god alla hjärtans dags middag. Den blev riktig god faktiskt. Kameran var så klart också med.
Vi är fortfarade här, men passar på att lägga in några bilder som jag tagit med två av världens bästa vänner.
Jag säger då bara det, ni två ni är underbara <3

    

Kommentarer
Postat av: jo

voivoi inte allför vacker bild på moi må jag säga...

2009-02-15 @ 00:44:50
Postat av: Sanna

Du är inte så pjåkig själv <3 Trots att du lägger ut fula bilder på mig ;P

2009-02-16 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback