Mycket har hänt idag


Det har varit en lång men bra dag idag. Har varit på utbildningsmässa på nolia och jag blev sjukt sugen på flera olika yrken. Jag vill absolut läsa i Umeå eller Lund. Fast mest Umeå skulle jag tro, känns mer som hemma liksom.
Mest sugen blev jag nog på att  jobba inom ambulansen, det skulle verkligen vara något. Men det skulle min mamma absolut inte tillåta. Tyvärr är det nog det jag vill, tillsammans med bland annat psykolog, sjukgymnast och polis. Det är riktigt svårt att veta, kanske har jag till min fördel nu att jag gått om.
Samtidigt vill jag så mycket gå ut nu och börja leva studenlivet.

Tog även blodtryck idag, om apparaten stämde som den skulle hade jag alldeles för högt blodtryck. Jag borde nog kolla upp det, fast helst vill jag inte veta om det är något fel på mig. Jag är liksom för ung för att ha fel nu. Menmen, det kanske blir som mamma säger, jag kommer dö av stress en dag. Blodtrycket låg på 150 och i vanliga fall ska det ligga på 120... Det kanske säger en hel del.

Nu väntar jag på att Josse ska ringa och sen ska jag sova.



Kommentarer
Postat av: maria

hakllå glömde ju kolla bilderna från i lördags. ge mig! :P

2009-02-12 @ 09:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback