Helg

Det var väldigt längesen jag gjorde så här lite på en helg. Jag har i princip inte gjort ett dugg, men det kanske inte gör något? Om en vecka är det lov och då blir det nog inte värst mycket bara sitta.

Jag och min syster har varit ute och lekt väldigt mycket idag. Först var vi på stan, sen såg vi handboll, körde skoter och tillslut gick vi ut och gick. Det är väldigt konstigt hur man kan bli såå lejd av att göra ingenting typ. Menmen, det är nog kanske bara vi som lyckas, bortsett från Emelie och Vickan som lyckas ännu bättre.

En späckad vecka ligger framför mig nu, men sen är det lov och vila som gäller. Eller åtminstånde till torsdagen på lovet, sen dras väl farten upp lite.
På onsdag och torsdag är det äntligen rollspel. Ska bli såå skönt, för efter det kan vi lägga det på hyllan och ägna oss åt roligare saker, även fast detta är ganska kul. Imorgon ska vi till Ylva och förbereda oss.

Nu ska jag försöka sova tror jag.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback