I taket lyser stjärnorna

Helgen har gått riktigt fort faktiskt, men det tycker jag är bara bra. Jag åker ju till stockholm på torsdag och jag längtar, så det gör absolut ingenting att tiden bara springer.

Sitter för tillfället instängd i rummet för att inte få veta hur finalen i VM går, ska se den efter middagen eftersom att jag precis kommit hem från BIO. Såg "I Taket Lyser Stjärnorna". Jag tycker att alla borde se den filmen, eller i alla fall läsa boken. Hade ganska höga förväntningar på filmen med tanke på att boken var grymt bra och jag kan då säga att filmen levde upp till alla mina förväntningar. Jag hade innan filmen började blivit varnad om att jag garanterat skulle gråta floder, vilket jag även gjorde. Jag, Linn och Anna tittade på varandra och alla tre grät lika mycket. Hjälpars alltså. Jag trodde faktiskt inte att jag någon gång skulle kunna gråta så mycket till en film, men det gjorde jag.


Nåja, jag, syster och Vickan har varit ute och gått på isen idag, solen sken och snön glänste. åh, underbart faktiskt. Ibland älskar jag vintern mer än sommaren.

God natt och ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback