Jag fryser sönder - men ÄLSKAR kylan

Jag vet, jag borde inte sitta här, men jag har sovmorron imorron. Så om jag somnar klockan tolv så får jag ändå sova nio timmar och tro mig, det är mycket för att vara Elina Källman.

Är i alla fall hemkommen från stockholm. Det var skönt att landa i norr igen, för här hade det faktikst kommit väldigt mycket snö. I stockholm när jag vaknade igår morse var all snö borta och gräsmattan var GRÖN!!! Men jag har haft en trevlig helg som spenderats med en lite smått bekymrad kusin, dock trevligt ändå.

Jag och Sara pratade idag när vi gick hem från bussen om att det har kommit lika mycket (säkert ännu mer) snö nu som när man var liten och inte såg över plogkarmarna. Jag kan då säga att nu ser man inte heller över dem, och vi är ju faktiskt äldre och längre. Så mycket snö är det allt. Jag klagar inte, för jag älskar det. Jag är faktiskt riktigt sugen på att leka och bygga snökojor igen. På lördag ska vi åka slalom, vilket verkligen var längesen. Men jag längtar.
Vintern har äntligen kommit på riktigt och jag håller på att fyra sönder.

Skolan då?! Hm, jag tog mig en pluggfri dag, men jag kan säga att det har kliat i kroppen, så jag var tvungen att åka till Sanna för att kunna stå emot, men jag lyckades faktiskt. Jag är lite smått stolt över mig själv för att jag lyckades med att inte plugga en enda grej idag. Så här i efterhand känns det inte lika bra, men ska snart sova och förhoppningsvis slipper jag tänka på det då. Ugha, snart är det skola igen och jag längtar inte. Hur ska jag stå ut ett år till!? Det är verkligen en stor gåta... skulle vilja ha det som förut med den gamla klassen, då var det verkligen bara leva och vara sig själv. Så är det verkligen inte nu... Men på helgerna, då kan jag iaf vara mig själv..

Nä, dags för sängen kanske?!

God natt

Kommentarer
Postat av: en grymt stor beundrare

lejdkvinna :)

2009-02-16 @ 09:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback