Jag ska bli frisk, friskare, friskast

Efter två dagar hemma i min ensamhet vet jag verkligen hur tråkigt det kan vara och jag har än en gång fått klart för mig hur fruktansvärt dålig jag är på att roa mig själv. Fast det är klart, igår låg jag däckad i sängen eller satt död här framför datorn för att försöka plugga, vilket inte gick jättebra. Idag har det sett lite ljusare ut för mig, maten smakar lite i alla fall och hungern har hälsat på lite mer idag. Har inte pluggat något idag, utan enbart slappat och försökt bli helt friskt, jag tror att jag är på god väg. Imorgon besöker jag skolan igen - ÄNTLIGEN. Jag saknar mina vänner. Innan man blir sjuk hoppas man och önskar att man ska bli sjuk lite, bara lite, så att man kan slippa skolan för ett tag, när man är sjuk längtar man tills man blir frisk igen.

Annars händer inte speciellt mycket i mitt liv. Kan inte säga att jag längtar till helgen, min har inte ens slutat än. Helgen har dessutom inte speciellt mycket intressant att bjuda på. På fredag är det match om jag får vara med, med tanke på att jag inte tränar idag. Efter matchen hoppas jag på att hitta på något fint med någon. På lördag händer typ ingenting, så den som vill kan gärna höra av sig, jag är deff öppen för förslag. Jag vet precis vad jag skulle vilja göra, men det är i princip omöjligt.

Hoppas ni har det bra :)

Kommentarer
Postat av: jose

vaddå, vad skulle det vara. ligga i soffan och mysa med mig? ;)

2009-02-17 @ 17:09:20
Postat av: Anonym

Jaaa, absolut ;)

2009-02-17 @ 17:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback