SPORTLOV och FN avslutat

FN är slut för denna gång och det känns faktiskt ganska så vemodigt måste jag säga. Vi har liksom förberett detta ända sen jullovet, jobbat hårt för det och läst in oss på alla länder, främst vårt eget och sen tar det bara slut sådär helt plötsligt. Jag har alltid tänkt så att FN, det är super jobbigt, men det kommer aldrig att komma. Men så kom det tillslut och så var det över på samma gång.
Jag hade en enorm ångest när jag vaknade i onsdags, men den gick över i princip direkt jag började prata, så det gick bra. Tillslut blev det ganska så roligt. Tyvärr gick inte vår resolution igenom som vi hade hoppats, men det kanske inte gör så mycket. sen har vi fortfarande en analys kvar att göra, som vi håller på att jobba med för fulla muggar. Så här sitter jag med en hel hög papper brevid mig, men orkar inte riktigt ta tag i det hela.

Nåja, jag har sportlov nu, det känns faktiskt ganska så tråkigt. Har precis kommit igång i skolan och det känns som att jag bara vill köra på nu, utan att stanna upp. Lärarana gav mig bara positiv kritik över allt på FN så nu vill jag liksom bara fortsätta på det "braiga" jobbet jag gjort. Hopppas på bra betyg också. Sen måste jag ju även tillägga att det inte är enbart jag som gjort jobbet, utan även min kära vän Ylva.

Nu ser jag framemot sportlovet, även fast det inte hade gjort något att stanna kvar på skolan. Sportlovet har ganska så mycket att bjuda på. Imorgon blir det volleyboll, lördag är det fest, söndag cilla(?), måndag Josse(?), Tisdag Josse(?) onsdag packa och torsdag då sticker jag till Göteborg med Tovelove :)

Nu ska jag skriva lite analys, käka och sen träna. Sen är det absolut sportlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback