Ensam i huvudstaden

Efter två timmars plugg gav jag verkligen upp. Matten är klar, spanskan kan jag utantill i sömnen typ och fotohistorian är också klar. Det enda som jag inte har riktigt klart det är väl FNrollspelet, som ska vara klart onsdan innan sportlovet och det är verkligen ett tag dit. Sitter för tillfället och försöker hitta lite information, men det går inte så bra. Alla sidor jag hittar har vi varit inne på... Hm, jag är extremt uttråkad och längtar till Maria kommer hem.
Jag har faktiskt insett hur otroligt dålig jag är på att roa mig själv, men det kanske blir bättre snart..

Befinner mig just nu i södra sverige, närmare bestämt huvudstaden. Maria är på jobbet och kommer hem vid fem och det kommer vara den lyckligaste studen denna dag. haha.
Natten innan jag skulle hit var verkligen kaotisk. Jag trodde att jag hade upplevt höjden av magont, men då trodde jag fel. Jag vaknade av att jag drog mig upp mot väggen för att smärtan i magen var helt olidlig. Jag vill aldrig mer vara med om det, jag kanske har lärt mig en liten läxa nu?!

Hm, jag borde nog ta och göra någon nytta snart.. Men allt som jag skulle kunna göra, som plugga, har jag gjort klart. Jag har dessutom vikt om alla kläder i resväskan fem gånger, bäddat om madrassen tre gånger, sett programinfo på stv1 och svt2 i flera timmar nu och ätit.
Nu kom jag på en sak som jag inte gjort, som maria sa att jag borde göra... Se en film. Det sa jag nog göra nu.

Ha en bra dag ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena syrran ;) Roligt du verkar ha;P

2009-02-06 @ 14:06:06
Postat av: Hoppas du får en trevlig vistelse i storstaden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback