Ta inte den enklaste vägen - ta den vackraste(?)

Har varit ute i solen i två timmar idag med min syster, det var trevligt. Upptäckte ett skidspår som tydligen finns på isen här i Böle, så imorron blir det nog till att pröva det. Sen upptäckte vi även en sladdadgångled på isen, så någon annan dag blir det att pröva den och se vart den leder.

Vissa gånger kan jag bli så fruktansvärt irriterad och besviken på mig själv att det knappt finns ord till det, idag är en sån dag. Även fast det inte finns ord till det, så ska jag ändå försöka lura fram några ord.
Jag blir så sjukt besviken på mig själv när jag tror att det finns personer som tycker om mig och verkligen vill vara med mig, men det visar sig inte vara så. Jag blir så irriterad på mig själv att jag ens släpper in nya personer i livet, som jag vet bara kommer skita i mig sen. Eller som är med mig, visar sig tycka om mig, bestämmer massa saker och sen bara skiter i det. Jag är en sån människa som litar på personer, men när folk börjar göra så här vet jag inte längre. Jag vill så gärna tro att människor tycker om mig, men alla vet att jag har svårt för att tro det och detta gör det inte ett dugg lättare. Jag har ingen lust längre.... Jag blir så arg på mig själv... Just nu känner jag mig ganska tom. Men imorgon är en annan dag och vem har sagt att den inte är underbar? Tjaa, förtillfället känns det inte så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback