BÄST I STAN!! :) LIF <3


Yes, vi fick jubla igår och det gjorde vi verkligen. Jag skrek så mycket att jag har ont i halsen idag, men det var det värt. Det var otroligt roligt att vinna och nu är ordningen åteställd igen, det var bara en liten paus där när de vann förra gången, så nu är vi tillbaka på banan igen och det känns skönt. Det är ju trost allt det sista derbyt som gäller och det vann VI!!
Det finns otroligt vackra bilder på mig för den intresserade på Piteå-Tidningens hemsida.
Jag har blåmärken som gör ont över hela kroppen och visst har jag lyckats med att skaffa ett i handen, på fingret och i fingret. Det gör ont! Men det var otroligt att vinna ;P

På något sätt har jag fått ett återfall av saknaden av livskraft och det känns både bra och dåligt. Vissa känslor får jag leva om igen, andra saknar jag så sjukt mycket. Jag skulle vilja att det var december igen.

Snart är det helg igen och tiden går så otroligt snabbt, det var ju nyss helg.
Imorgon är det Sanna och Josse som gäller, ska bli riktigt roligt =)
På lördag har Cilla kalas först och sen ska jag nog hänga med Josse ;D

Ha en bra kväll =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback