Hemskt mkt helg

Så var det helg igen, tiden den bara springer iväg, ändå hinner jag i princip inte göra något vettigt. Skola och handboll... Tål dock att diskuteras hur viktigt det är, för mig kan det ändå vara rätt så viktigt med tanke på att handboll varit mitt liv i 14 år och skola, jaa det har och kommer typ alltid vara mitt liv. Så kanske ägnar jag min tid åt viktiga saker.

Igår åkte jag till Josse direkt efter skolan, skulle nämligen göra lite skorarbete och det behövde jag Josse till, eftersom att hon skulle föreställa min modell. Fem saker som Josse hatar, ja det skulle mitt dokumentärfoto handla om. Väntar just nu spänt på resultatet. Vi hann även med att se min konfafilm, gå till ICA och skratta. Sanna hängde även på där när vi tagit kort klart.

Har precis kommit hem från match, vi vann med sifforna 37-20 tror jag. Var väl inte någon speciellt välspelad match, men vi gjorde vad som behövdes för att vinna. Dom var väl inte heller speciellt bra.

Ikväll är det kalas hos Cilla, känner mig inte speciellt sugen. En skön kväll hemma skulle vara det bästa, men jag antar att jag får göra det bästa av situationen. Grattis till mig.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback