Jag tror det börjar vara dags för sängen

Vill ni veta vad det sjukaste är?!
Jag glömde mina papper till Foto provet imorron i skåpet, så jag har inte pluggat ett enda ord till det ikväll. Förstår ni paniken i min själ nu alltså. Jag förstår inte vad jag ska ta mig till.
Funderar faktiskt allvarligt på att stanna hemma imorron, men det finns ett stort hinder. Nämligen min mattebok. Så det får bli skola imorron ändå.

Det gör mig fruktansvärt irriterad att folk inte kan kläcka ur sig saker i tid. Alla vet att jag planerar massvis i förväg vad som ska hända. Till helgen hade jag fullbordade planer, som nu måste avbokas på grund av att en person inte kunde säga till i tid att det var i helgen det skulle vara. Jaha, nu har jag panik och ångest över att jag måste göra allt och inget i helgen.

Nej, nu är jag alldeles för arg för att vara vaken längre. Imorron är det träning och på tisdag derby. Grymt mycket lycka till.



Det är massa saknad i mig just nu. Saknad över allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback