Lycka, Livskraft och Glädje

Så är man 19 då. Vart tog tiden vägen? Jag fyllde liksom nyss 15 och såg framemot att börja köra moppe. Känns även konstigt att inte längre säga att jag är 18, utan 19. Hm, jag är inte längre 18, jag är till och med ett år över 18. ojoj, jag säger det igen, vart tog tiden vägen?

Kvällen igår blev grymt bra måste jag säga. Jag börjar gilla skellefteå mer och mer, helt klart. Måste även tillägga att jag tagit i Christoffer Hiding, de ni. Träffade massa bra folk, från lägret då alltså. Var roligt att så många var där, blev nästan som en återträff sådär tre dagar efter. Jo, faktiskt ett mycket bra slut på min födelsedag.

Ser framemot hur mycket som helt nu framöver. Faktiskt, även fast skolan snart tar sin början igen. Uh, jag vill inte ens tänka på det, men så är det faktiskt. Men nåja, nästa helg åker jag till Kiruna för att spela handboll, kanske lite långt för en match, men äh, vetdu?! Jag överlever. Helgen efter det vill jag, Josse och Erica åka till Skellefteå och vi hade tänkt åka dit också. Och helgen efter det vill jag till Umeå. Förhoppningsvis kommer allt detta gå som planerat, då kommer Januari bli en helt underbar månad. Dessutom har vi derby snart.

Nej, jag ser inga hinder för mitt liv just nu. Även fast skolan börjar snart, så finns för tillfället inga hinder. Och vet du, jag älskar det.
Och jag måste bara tillägga en sak, jag sitter och tänker på Tejp just nu. Och jag längtar tillbaka, längtar framåt. Snart är det sommar igen. TACK!!

Nu ska jag vila ett tag, sen ska jag träna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback